search bubble news heart bars angle-right angle-up angle-down Twitter Facebook linkedin close clock map-marker calendar
Nr 2 2012 Årgång 78
Nr 2 2012 Årgång 78

Fokus

Advokater och sociala medier

Twitter, LinkedIn, Facebook, Google+ och många, många fler. På bara några år har de sociala medierna vuxit som svampar ur jorden och förändrat både det mediala landskapet och villkoren för marknadsföring. I advokatkåren är meningarna delade om hur användbara de nya kanalerna egentligen är. Men oavsett om man har ett Twitterkonto eller inte får alla som syns i offentligheten i dag räkna med att diskuteras, kommenteras och bedömas i en lång rad forum på nätet. Och advokaternas konkurrenter är redan där.

Läs mer
Annons
Annons

Ledare

Sociala medier i demokratins tjänst

I detta nummer av tidskriften Advokaten har vi valt sociala medier som tema. Den snabba utvecklingen på området är... Läs mer

Gästkrönika

Politik och juridik ännu en gång eller Europadomstolen under attack

Storbritannien, som sedan november 2011 innehar det roterande ordförandeskapet, har inte gjort någon hemlighet av sitt... Läs mer

Annons
Annons Annons
Nyheter

Widebeck visar vägen

Mora tingsrätt har en målbalans som ligger nästan 50 procent över Domstolsverkets norm, men vid tingsrätterna i... Läs mer
Visa fler nyheter
Annons
Annons Annons
Annons
Annons Annons
Annons
Annons Annons

Fokus

Annons
Annons Annons